יום ראשון, 15 ביולי 2012

פרקטים בפתח תקוה הכר את יורם פרקט ואח"כ תקבע טל: 050-9911998



 

יורם פרקט מכירה והתקנה  טל: 050-9911998


פרקטים בפתח תקוה הכר את יורם פרקט ואח"כ תקבע איזה פרקט בפתח תקוה




מרכז הפרקטים הישראלי הוותיק יורם פרקט מציע פרקטים בפתח תקוה - פרקט פתח תקוה מהמומחה הגדול לפרקטים הכי טוב בשביל תושבי פתח תקוה

שיווק אספקה והתקנת פרקטים בפתח תקוה מכל הסוגים, פרקטים למינציה בפתח תקוה פרקט תלת שכבתי ודו שכבתי ופרקטים מעץ בפתח תקוה מכל הסוגים והמינים.

יורם פרקט מעניק שירות פרקטים בפתח תקוה עד הבית ויעוץ חינם

היתרון של יורם פרקט הוא במבחר גדול במיוחד של פרקטים איכותיים בפתח תקוה תחת קורת גג אחת - שפע כזה של פרקטים למינציה בפתח תקוה שלא תמצאו אצל כל אחד.

יש לנו 12 חברות פרקטים למינציה וכ 450 דגמים וצבעים של פרקטים למינציה בפתח תקוה להציע לכם, פרקט לכל טעם לכל סגנון ולכל בית פרקט בפתח תקוה פרקט מושלם.
ההכשרה של יורם פרקט כנגר מוסמך שגם למד עיצוב פנים יכולה להואיל לכם בהתאמת הפרקטים שלכם.

יורם פרקט מוותיקי העוסקים בפרקטים בישראל בעל נסיון רב שנים ומאחוריו רזומה עשיר של פרויקטים מפוארים ולקוחות מפורסמים.
השירות של יורם פרקט קנה לו מוניטין רב. יחס אישי, ליווי צמוד לכל אחד שרוצה פרקטים בפתח תקוה מהתחלה לאורך כל הדרך וגם שנים לאחר סיום ההתקנה.

אם אתם רוצים פרקטים בפתח תקוה כדאי לכם להכיר את המומחה לפרקטים בפתח תקוה להתרשם מהמקצועיות הנדירה של יורם פרקט בתחום הפרקטים, ומהנסיון העשיר שלו.

ולא רק זה - יושר ואמינות אצל יורם פרקט מעל לכל ועל כך יעידו בשמחה עשרות לקוחות מרוצים וממליצים על יורם פרקט בפתח תקוה וגם מכל חלקי הארץ אשר ישמחו לפתוח את דלת ביתם בפניכם ולהציג לכם את רצפת הפרקטים היפה שביצע להם יורם פרקט וגם להמליץ לכם בלב שקט על יורם פרקט.

יורם פרקט מכירה והתקנה -  טל: 050-9911998 התקשרו אלינו והפרקטים פתח תקוה והאזור כבר בדרך אליכם ללא כל התחייבות מצידכם.

לדעת שבחרת את הטוב ביותר.


יורם פרקט מכירה והתקנה טל: 050-9911998






©  כל הזכויות שמורות ליורם פרקט מכירה והתקנה


אין תגובות: